Veelgestelde vragen

  • Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat nu?

    U kunt via de applicatie het wachtwoord veranderen of opnieuw instellen. Hiervoor heeft u het oude wachtwoord niet nodig. Het volgende dient u te doen:

    • open de app UrenReg
    • Ga naar 'instellingen'
    • Open 'Accountbeheer'
    • vul hier uw nieuwe wachtwoord in

    Via de website urenreg.nl kunt u vervolgens inloggen met uw emailadres en wachtwoord.

  • Het zou handig zijn als de uren via e-mail kunnen worden toegestuurd.

    Via instellingen > rapportage in de app kunt u instellen wanneer u een rapportage wilt ontvangen per email.

  • Ik heb dubbele uren in mijn rapportage en zodra ik inlog op de website. Hoe kan ik dit oplossen?

    Mocht de (iPhone) app dubbele uren registreren dan betekent dit dat op de achtergrond de app tweemaal geopend is. U kunt dit als volgt oplossen:

    • dubbelklik op de homebutton van de iphone
    • nu ziet u alle apps die op dit moment op uw iphone geopend zijn
    • houd een van de apps ingedrukt
    • u ziet nu een rood bolletje linksboven de icoontjes verschijnen
    • klik op het rood bolletje, de app wordt dan 'echt' afgesloten
    • klik op de homebutton
    • kunt de app UrenReg weer openen en uren registreren

    Indien u bovenstaande handelingen juist heeft gedaan zullen er geen dubbele uren meer geregistreerd worden.

  • Kan je de gegevens van verschillende medewerkers samenbrengen?

    Door in te loggen in de website kun je uren bijhouden / bewerken. Vanuit de website kun je een export maken als .csv en .xls. Als je de inloggegevens hebt van je medewerkers kun je van iedere medewerker een export maken en excellijsten samenvoegen in Excel indien gewenst.

    Uiteraard kunnen de medewerkers via Instellingen > rapportage in de app de rapportage rechtstreeks naar het emailadres van de administratie laten sturen.

    Let op: het bestandtype .xls is alleen bij de PLUS-versie beschikbaar!

  • Ik moet me registreren als ik de app voor de eerste keer gebruik. Maar het lukt me niet om te registreren (terwijl ik wel internetverbinding heb).

    Indien het niet lukt om te registreren, dient u het toestel opnieuw te herstarten. Mocht dit dan nog steeds niet lukken, neem dan contact met ons op via de support-button.

  • Ik wil overstappen naar een nieuw toestel. Ben ik nu alle gegevens kwijt?

    Uw gegevens worden opgeslagen in een externe database. Indien u het nieuwe toestel in gebruik neemt en de app weer installeert, kunt u inloggen met uw oude inloggegevens. De uren die u nu registreert worden toegevoegd in uw bestaande account.

  • Ik wil mijn rapportage laten stoppen.

    Indien u de rapportage stop wil zetten kunt u dit instellen in de app: Instellingen > Rapportage. Hier vindt u Periode waar u kunt kiezen uit Wekelijks, Maandelijks of Nooit. Stel hier Nooit in.

  • Kan ik uren verwijderen?

    U kunt de uren online verwijderen door in te loggen op de website en op het rode kruisje te klikken achter een geregistreerde activiteit.